Kvaliteta usluge i proizvoda u turizmu Vukovara

Ako vam se sviđa ova objava, podijelite ju sa svojim prijateljima
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

U sklopu projekta integriranog upravljanja destinacijom IQM Destination kojeg Vukovar implementira sada već više od godinu dana, provodi se između ostalog i aktivnost mjerenja on-line reputacije destinacije koja će nam dati povratne informacije o kvaliteti usluge i proizvoda te u konačnici o imidžu Vukovara kao turističke destinacije.

Vukovar je od početka ove godine do listopada kao zanimljiva i atraktivna turistička destinacija ostvario odlične rezultate kvalitete u turizmu i to 92/100 u usporedbi s prošlogodišnjim podacima istog razdoblja. Ukupno 5300 recenzija u gradu Vukovaru prikupljeno je od 92 mjerena objekata, posjećenih atrakcija, ugostiteljskih objekata, hostela, hotela i lokalnih proizvođača. Broj recenzija povećao se za gotovo 2000 novih u odnosu na prethodnu godinu, a najveći dio recenzija prikupljen je s platformi poput Google Maps-a, Booking-a, Facebook-a, Tripadvisor-a i Airbnb-a. Kako bi turističke destinacije opstale potrebno je intenzivno pratiti recenzije i trendove, te pomoću njih kontinuirano raditi na poboljšanju kvalitete. Visoka razina kvalitete ključan je faktor u održavanju konkurentnosti na današnjem tržištu. Kvaliteta u turizmu uključuje dosljedno isporučivanje proizvoda i usluga gostiju u skladu s očekivanim standardima. Recenzije su odlična povratna informacija od strane posjetitelja jer iz prve ruke možemo saznati  koliko im se svidio turistički proizvod ili usluga, te ono najbitnije – ukupan dojam o cijeloj destinaciji. Važno je pažljivo odgovarati na recenzije, te kontinuirano poraditi na poboljšanju kvalitete. Kako bismo bili u korak s trendovima i promjenama na sve više globaliziranom i promjenjivom tržištu moramo osluškivati posjetiteljeve želje i potrebe, prilagođavati se standardima zadanim u okviru projekta IQM Destination, uključivati destinacijske partnere, promovirati se u sinergiji i izvrsnosti.

“Turistička zajednica grada Vukovara nastavlja s edukacijama, te kontinuirano potiče dionike u turizmu na povećanje kvalitete, integraciju lokalnih proizvoda, preporuke gostima da posjete sadržaje u Vukovaru i okolici, stalnom inoviranju i kreiranju nove ponude, a sve u cilju privlačenja većeg broja gostiju, duži boravak, veće zadovoljstvo gostiju i kao cilj odgovornog turizma – zadovoljnije stanovnike našeg grada” izjavila je direktorica Turističke zajednice grada Vukovara Marina Sekulić.

Hrvatska turistička zajednica
Ministarstvo turizma RH
Grad Vukovar
VURA
Hrvatska gospodarska komora
Turistička zajednica Vukovarsko-srijemske županije
EDEN
e-visitor